Kevätkokous ja keskustelutilaisuus pidettiin 2.9.2020

Ruskon Omakotiyhdistys ry:n koronan takia viivästynyt kevätkokous pidettiin Ruskon kunnantalon valtuustosalissa 2.9.2020.

Kokouksessa käsiteltiin yhdistyksen viime vuoden talous ja toiminta. Kaikki päätökset tehtiin yksimielisesti.

Kokouksen jälkeen oli kahvitarjoilu ja keskustelua ajankohtaisista teemoista,    mm.  Omakotiliiton ajankohtaisista edunvalvonta-asioista ja romuun haudatusta ympäristöuhasta. Esitimme myös toiveitamme Omakotiliiton panostuksista yhdistysten toimiin asuinympäristöjensä viihtyisänä ja turvallisena pitämiseksi. Erittäin luonnikkaassa ja keskustelevassa tilaisuudessamme oli mukana katto-organisaatiomme Suomen  Omakotiliiton  järjestöpäällikkö  Sami Toivanen. Kiitokset kaikille osallistujille.